مصاحبه آرشیو خبر ها
وقتی رقبا در حال احتضارند، باید کارشان را تمام کنیم

وقتی رقبا در حال احتضارند، باید کارشان را تمام کنیم

بیانکونری امروز توانست با نتیجه ی قاطع 4‐0 بر پالرمو غلبه کند و حالا با 9 اختلاف امتیاز نسبت به تیم دوم در صدر جدول است، آلگری در گفت و گو با مدیاست، ابتدا در مورد مارکیزیو صحبت کرد:

 

مصدومیت مارکیزیو احتمالا رباط صلیبی است، امشب یا فردا بررسی خواهیم کرد (که تایید شد …) ‌ امروز ما در نیمه ی اول فرصت های گلزنی فراوانی داشتیم، اما تمرکزمان را بعد از 10 دقیقه از دست دادیم، هیچ کس نباید چنین اجازه ای بدهد، حتی ما. تفاضل گل در خطر است، ما نباید گل بخوریم. بازی باید بهتر مدیریت شود، چرا که ما در گام آخر هستیم، وقتی رقبا در حال احتضارند، باید کارشان را تمام کنیم.

 

مکس در ادامه گفت  :

 

بازی دیروز طوری نمایند که گویا نبرد بر سر اسکودتو به پایان رسیده است، اما موضوع این نیست. ما هنوز نیاز به دو پیروزی و یک تساوی دیگر داریم که امتیازاتمان را به 86 برسانیم. من شانسم برای قهرمانی را حساب نمی کنم، ما تنها نیاز داریم که امتیازات بیشتری کسب کنم. تیم های دیگر برنامه ی آسان تری پیش رو دارند.

 

او سپس در مورد عملکرد فنی بازیکنانش صحبت کرد: پل پوگبا، آلوارو موراتا، پائولو دیبالا و ماریو لمینا:

 

اینکه پوگبا باید با کیفیت و تعیین کننده باشد، از قبل به خوبی آگاهیم. من گاهی او را توبیخ می کنم، چرا که معنی ندارد که از او انتظار داشته باشیم که کل بازی را بدون اشتباه انجام دهد. تنها برای اشتباهاتی او را سرزنش می کنم که چند بار تکرار می کند. لمینا امروز خوب بازی کرد، او باید از لحاظ تاکتیکی بهبود پیدا کند و اشتباهات کم تری انجام دهد. من او را انتخاب کردم، چرا که او از لحاظ دفاعی بهتر پوشش می دهد، اگرچه ما گزینه های دیگری هم در پست او داریم، هرنانس هم در این پست خوب کار می کند. موراتا و دیبالا هر دو خوب کار کردند. آلوارو به ما تکنیک اضافه کرد و از لحاظ فیزیکی هم خوب عمل کرد، اگرچه او چند اشتباه به خاطر بی تجربگی اش انجام داد. او نباید به خاطر اعتراض کارت می گرفت.

 

او در پایان گفت : 

 

با توجه به نتایج، بله، این قوی ترین تیم یوونتوس است. ما می توانیم با گروهی از بازیکنان عالی پیشکسوت و یا جوانان خیلی خوب پیشرفت کنیم. این تیم آینده ی فوق العاده ای دارد. جوانان با سطحی متفاوت از مسئولیت مواجه خواهند شد. ما دوست داریم با 1 اختلاف امتیاز در انتها بالاتر از ناپولی باشیم و همچنین راضی خواهیم بود اگر مساوی باشیم تا زمانی که البته تفاضل گل بهتری داریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: